JĘZYK ANGIELSKI(S.Kozak)
KLASA 5 |
Dzień
1
- Revision unit 5
- Powtórzenie materiału z rozdziału 5
(część pierwsza)
-
Podręcznik - wszystkie zadania ze str. 65
Dzień
2 -
Revision unit 5
- Powtórzenie materiału z rozdziału 5
(część druga)
-
Zeszyt ćwiczeń – wszystkie zadania ze str.30
Dzień 3
- Exam Tasks - Repetytorium zadania
egzaminacyjne
-podręcznik zad.1 i 2 / str. 109 (dla osób
chętnych na wyższą ocenę – tłumaczenia
wszystkich czterech tekstów z zad.1 i 2/str.109)
Zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na
maila
kozacki.angielski@gmail.com
wpisując w tytule imię i nazwisko,klasę oraz
numer dnia. Najlepiej systematycznie po każdym
odrobionym dniu, ostatecznie do końca tygodnia
czyli do 10.05.2020r.
Na platformie edukacyjnej learningapps.org
zadane są także zadania dodatkowe, dla chętnych
uczniów.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej
zadań z j.angielskiego mogą także
skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
lub bezpośrednio ze strony Oxford University
Press w zakładce „Dla Ucznia” pod tytułem
naszego podręcznika, czyli Team Up Plus V.
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem
podzielonym według poszczególnych rozdziałów w
podręczniku. |
KLASA 6 |
Dzień 1
–
Wild Animals vocabulary – Słownictwo dotyczące
nazw dzikich zwierząt.
-podręcznik zad.1 i 2 /str. 50
(Wymowę nowych
wyrazów można sprawdzić poprzez wpisanie słowa w
słownikach internetowych ,
pod linkiem z dnia
drugiego, bezpośrednio na stronie
Oxford University Press w zakładce „Dla Ucznia”
pod tytułem naszego podręcznika, czyli Team Up
Plus VI lub też na płycie, która powinna być
dołączona do zestawu podręczników z
j.angielskiego.
- ćwiczenia zad.1 / str.23
Dzień 2
- Reading about Climbing Mount Everest -
Czytanie dotyczące wspinaczki na Mount Everest.
-podręcznik zad.3 /str. 50 i zad.4 / str.51 (dla
osób chętnych na wyższą ocenę – tłumaczenia
tekstu)
- ćwiczenia zad.2 i 3 / str.23
Dzień 3 -
Listening about Martna’s Wojciechowska journey-
Słuchanie dotyczące podróży Martyny
Wojciechowskiej.
-podręcznik zad.5 i 6 / str. 51
- ćwiczenia zad.4 i 5 / str.23
Słuchanie można znaleźć pod linkiem:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level3/?cc=pl&selLanguage=pl
lub bezpośrednio na stronie Oxford University
Press w zakładce „Dla Ucznia”
pod tytułem naszego podręcznika, czyli
Team Up Plus VI lub też na płycie, która powinna
być
dołączona do zestawu podręczników z
j.angielskiego.
Zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na
maila
kozacki.angielski@gmail.com
wpisując w tytule imię i nazwisko,klasę oraz
numer dnia. Najlepiej systematycznie po każdym
odrobionym dniu, ostatecznie do końca tygodnia
czyli do 10.05.2020r.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej
zadań z j.angielskiego mogą także
skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
lub bezpośrednio ze strony Oxford University
Press w zakładce „Dla Ucznia” pod tytułem
naszego podręcznika, czyli Team Up Plus VI.
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem
podzielonym według poszczególnych rozdziałów w
podręczniku. |
KLASA 8b |
Dzień 1
–
Rozumienie
ze słuchu - Complaining (Reklamacje).
- Podręcznik - zad.2,3,6a,7,8
/ str.74 oraz zad.4 / str.77
link do zadań na słuchanie:
https://elt.oup.com/student/repetytorium8klasa/class-audio/?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
Class audio cd2
Dzień 2
– Passive Voice (Strona Bierna)- Present Simple,
Past Simple
- notatka w załączniku
- karta pracy w załączniku
Dzień 3
- Passive Voice (Strona Bierna)- Present Perfect,
Future Simple
-notatka w załączniku
- Podręcznik - informacje str.164 Zad.2/str.
171,
- zad,2b, 2c, 3
/str.126 oraz 4 / str.127
- zeszyt ćwiczeń cała str.65 oraz str.66 (bez
zad.10 i 11)
Zdjęcia wykonanych zadań proszę przesłać na
maila
kozacki.angielski@gmail.com
wpisując w tytule numer dnia oraz klasę.
Najlepiej systematycznie po każdym odrobionym
dniu, ostatecznie do końca tygodnia czyli do
10.05.2020r.
Na platformie edukacyjnej learningapps.org
zadane są także zadania dodatkowe.
|