KLASA 5 |
Dzień 1 - Porównanie czasownika
BE z innymi czasownikami w czasie PAST SIMPLE -
Karty pracy
Dzień 2 - Praca z tekstem -
Podręcznik Zad.3 i 4/str. 51, zeszyt ćwiczeń
zad.2 i 3/str.23
Dzień 3 - Słownictwo dotyczące
Transportu, słuchanie - Podręcznik Zad.1 /str.
50 (z przepisaniem słów do
zeszytu i polskimi znaczeniami),
zad.2/str.50 oraz piosenka Unit 4
Transport Problems ze str. 103
zeszyt ćwiczeń zad.4/str.23,
linki do zadań na słuchanie:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
Należy kliknąć zakładkę “Audio i klucze
odpowiedzi” i wybrać “Audio do podręcznika
CD1-2” wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową T48
page 50 -zad.1, T49 page 50- zad.2, T50 page 50
- piosenka
Zadanie z zeszytu ćwiczeń to “Audio do
materiałów ćwiczeniowych” Track 07
Jeżeli nie ma możliwości odtworzenia zadań na
słuchanie proszę tylko o wykonanie zadania 1 z
przepisaniem słów do zeszytu i polskimi
znaczeniami. Wymowę nowego słownictwa można też
sprawdzić każdej wyszukiwarce w internecie.
Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na
maila
kozacki.angielski@gmail.com wpisując w
tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej
systematycznie po każdym odrobionym dniu,
ostatecznie do końca tygodnia czyli do
5.04.2020r.
Na platformie edukacyjnej learningapps.org
zadane są także zadania dodatkowe, dla chętnych
uczniów.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej
zadań z j.angielskiego mogą także
skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem
podzielonym według poszczególnych rozdziałów w
podręczniku.
Past Simple - porównanie be/inne czasowniki
NOT...
Porównanie
czasownika BE oraz innych czasowników w Past
Simple -ćwiczenia
|
KLASA 6 |
Dzień 1 - Tworzenie propozycji
- informacje wyjaśniające w załączniku na dole
Przy użyciu wszystkich 4 form tworzenia
propozycji, utwórz w zeszycie zdania z
wyrażeniami z zadań 5 i 6/str. 38 w podręczniku
np.
Zad.5/str.38
go shopping - 1.I would like to go shopping.
2. Let’s go shopping. 3. Do you want to go
shopping? 4. How about going
shopping?
zeszyt ćwiczeń zad.1 i 2/str. 17 (do wykonania
zadania 1 nie ma konieczności słuchania, jeśli
jednak jest możliwość odsłuchu, używamy linku z
dnia 2 i klikamy zakładkę “Audio do materiałów ćwiczeniowych’i wybrać ścieżke dźwiękową 1-05 )
Dzień 2 - Praca z tekstem
-czytanie i słuchanie, Podręcznik - zad.1
i 2/ str.42
linki do zadań na słuchanie:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level3/?cc=pl&selLanguage=pl
Należy kliknąć zakładkę “Audio i klucze
odpowiedzi” i wybrać “Audio do podręcznika CD1”
wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową 1-40
Dla chętnych- Project str.42 Wybierz jakiś
region Australii i przygotuj na jego temat
prezentację multimedialną, projekt na brystolu z
obrazkami lub zwykły opis w zeszycie. Znajdź
informacje w internecie lub encyklopedii. Opisz
jego lokalizację, jakie tam występują zwierzęta
oraz atrakcje turystyczne.
Dzień 3 - Pisanie - zeszyt
ćwiczeń zad.4 i 5/str.19
Zadanie 5 w zeszycie, na wzór zadania 4.
Jeżeli nie ma możliwości odtworzenia zadań na
słuchanie proszę tylko o samodzielne
przeczytanie tekstu z zad.1 oraz dopasowanie
nagłówków i znalezieniu informacji z zad.2.
Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na
maila kozacki.angielski@gmail.com wpisując w
tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej
systematycznie po każdym odrobionym dniu,
ostatecznie do końca tygodnia czyli do
5.04.2020r.
Na platformie edukacyjnej learningapps.org
zadane są także zadania dodatkowe, dla chętnych
uczniów.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej
zadań z j.angielskiego mogą także
skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level3/?cc=pl&selLanguage=pl
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem
podzielonym według poszczególnych rozdziałów w
podręczniku.
Propozycje
|
KLASA 8b |
Dzień 1 - Słuchanie Podręcznik
Zad.2a i 2b, 3/str. 52
link do zadań na słuchanie:
https://elt.oup.com/student/repetytorium8klasa/class-audio/?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub
Należy kliknąć zakładkę “Class audio cd1 ” i
wybrać wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową
CD1_51 -zad.2b, CD1_52- zad.3
Dzień 2 - Przyimki “at i in” -
Podręcznik informacje str.164 Zad.2/str. 164,
zeszyt ćwiczeń zad.8,9 i 10/str.31
Przyimki “as (jako), by (przez-
coś lub kogoś, czymś), for (dla, o), in (w),
with (z-kimś) oraz jako
stałe fragmenty związków
wyrazowych do zapamiętania, np. look for, listen
to ...itp.
zeszyt ćwiczeń zad.11 i
12/str.31
Dzień 3 - Egzamin próbny
Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na
maila kozacki.angielski@gmail.com wpisując w
tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej
systematycznie po każdym odrobionym dniu,
ostatecznie do końca tygodnia czyli do
5.04.2020r.
Na platformie edukacyjnej learningapps.org
zadane są także zadania dodatkowe.
|