JĘZYK ANGIELSKI(S.Kozak)

KLASA 5


Dzień 1 - Porównanie czasownika BE z innymi czasownikami w czasie PAST SIMPLE -  Karty pracy

Dzień 2 - Praca z tekstem - Podręcznik Zad.3 i 4/str. 51, zeszyt ćwiczeń zad.2 i 3/str.23


Dzień 3 - Słownictwo dotyczące Transportu, słuchanie - Podręcznik Zad.1 /str. 50 (z przepisaniem słów do     
                zeszytu i polskimi znaczeniami),
               zad.2/str.50 oraz piosenka Unit 4 Transport Problems ze str. 103

                zeszyt ćwiczeń zad.4/str.23, 

 linki do zadań na słuchanie: 

https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl

Należy kliknąć zakładkę “Audio i klucze odpowiedzi” i wybrać “Audio do podręcznika CD1-2” wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową T48 page 50 -zad.1, T49 page 50- zad.2, T50 page 50 - piosenka

Zadanie z zeszytu ćwiczeń to “Audio do materiałów ćwiczeniowych” Track 07

Jeżeli nie ma możliwości odtworzenia zadań na słuchanie proszę tylko o wykonanie zadania 1 z przepisaniem słów do zeszytu i polskimi znaczeniami. Wymowę nowego słownictwa można też sprawdzić każdej wyszukiwarce w internecie.

Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na maila kozacki.angielski@gmail.com wpisując w tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej systematycznie po każdym odrobionym dniu, ostatecznie do końca tygodnia czyli do 5.04.2020r.

 Na platformie edukacyjnej learningapps.org zadane są także zadania dodatkowe, dla chętnych uczniów.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej zadań z j.angielskiego mogą także  skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level2/?cc=pl&selLanguage=pl
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem podzielonym według poszczególnych rozdziałów w podręczniku. 

Past Simple - porównanie be/inne czasowniki NOT...

Porównanie czasownika BE oraz innych czasowników w  Past Simple -ćwiczenia

KLASA 6


Dzień 1 - Tworzenie propozycji - informacje wyjaśniające w załączniku na dole
Przy użyciu wszystkich 4 form tworzenia propozycji, utwórz w zeszycie zdania z wyrażeniami z zadań 5 i 6/str. 38 w podręczniku
np. 
Zad.5/str.38 
go shopping - 1.I would like to go shopping.    2. Let’s go shopping. 3. Do you want to go shopping?   4. How about going shopping?  

zeszyt ćwiczeń zad.1 i 2/str. 17 (do wykonania zadania 1 nie ma konieczności słuchania, jeśli jednak jest możliwość odsłuchu, używamy linku z dnia 2 i klikamy zakładkę “Audio do materiałów ćwiczeniowych’i wybrać ścieżke dźwiękową 1-05 )

Dzień 2 - Praca z tekstem -czytanie i słuchanie, Podręcznik -  zad.1 i 2/ str.42 

linki do zadań na słuchanie: https://elt.oup.com/student/teamupplus/level3/?cc=pl&selLanguage=pl

Należy kliknąć zakładkę “Audio i klucze odpowiedzi” i wybrać “Audio do podręcznika CD1” wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową 1-40 

Dla chętnych- Project str.42 Wybierz jakiś region Australii i przygotuj na jego temat prezentację multimedialną, projekt na brystolu z obrazkami lub zwykły opis w zeszycie. Znajdź informacje w internecie lub encyklopedii. Opisz jego lokalizację, jakie tam występują zwierzęta oraz atrakcje turystyczne.

Dzień 3 - Pisanie - zeszyt ćwiczeń zad.4 i 5/str.19   
Zadanie 5 w zeszycie, na wzór zadania 4.

Jeżeli nie ma możliwości odtworzenia zadań na słuchanie proszę tylko o samodzielne przeczytanie tekstu z zad.1 oraz dopasowanie nagłówków i znalezieniu informacji z zad.2.

Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na maila kozacki.angielski@gmail.com wpisując w tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej systematycznie po każdym odrobionym dniu, ostatecznie do końca tygodnia czyli do 5.04.2020r.

 Na platformie edukacyjnej learningapps.org zadane są także zadania dodatkowe, dla chętnych uczniów.
Uczniowie, którzy chcieliby wykonywać więcej zadań z j.angielskiego mogą także  skorzystać z linku:
https://elt.oup.com/student/teamupplus/level3/?cc=pl&selLanguage=pl
Są tam zadania dodatkowe online, z materiałem podzielonym według poszczególnych rozdziałów w podręczniku. 

Propozycje

 

KLASA 8b


Dzień 1 - Słuchanie Podręcznik Zad.2a i 2b, 3/str. 52

link do zadań na słuchanie: https://elt.oup.com/student/repetytorium8klasa/class-audio/?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

Należy kliknąć zakładkę “Class audio cd1 ” i wybrać wybrać odpowiednią ścieżkę dźwiękową CD1_51 -zad.2b, CD1_52- zad.3

Dzień 2 - Przyimki “at i in” - Podręcznik informacje str.164 Zad.2/str. 164, zeszyt ćwiczeń zad.8,9 i 10/str.31
                Przyimki “as (jako), by (przez- coś lub kogoś, czymś), for (dla, o), in (w), with (z-kimś) oraz jako 
                stałe fragmenty związków wyrazowych do zapamiętania, np. look for, listen to ...itp.
                zeszyt ćwiczeń zad.11 i 12/str.31

Dzień 3 - Egzamin próbny

Zdjęcia wykonanych zadań poproszę przesłać na maila kozacki.angielski@gmail.com wpisując w tytule numer dnia oraz klasę. Najlepiej systematycznie po każdym odrobionym dniu, ostatecznie do końca tygodnia czyli do 5.04.2020r.

Na platformie edukacyjnej learningapps.org zadane są także zadania dodatkowe.